Angelica Andersson

En skrivblogg

Nu kör vi

Publicerad 2017-12-10 15:42:00 i Piraternas Dotter, Redigering,

Tanken var att återvända till redigeringen av Piraternas Dotter så fort NaNoWriMo var över. Men eftersom jag tenderar att skjuta fram saker har det dröjt till idag. Men men, bättre sent än aldrig, right? Har en hel del arbete framför mig, men jag är sjukt peppad över att fixa till den här boken. Har flera idéer som jag tror kan bli riktigt bra.
 
Har satt upp ett mål för mig själv att vara klar med denna omskrivningen den sista januari. Vi får se om det är lite för snävt, men jag ska försöka i alla fall. Det känns väldigt bra att vara tillbaka i berättelsen. En lite speciell känsla, eftersom jag redan känner karaktärerna.
 
Så nu kör vi helt enkelt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela