Angelica Andersson

En skrivblogg

Hur det gick [NaNo 17]

Publicerad 2017-11-30 22:33:00 i NaNoWriMo,

 
Då var november, och NaNoWriMo, över för i år. Det blev ingen vinst för mig denna gång, utan jag landade i slutändan på 37158 ord. Helt okej nöjd med det. Har oavsett haft väldigt roligt under månaden och har pratat med flera supertrevliga människor över på NaNoWriMos hemsida. Detta året har varit det mest socialt rika för min del, tidigare har jag inte varit en del av communityt på hemsidan, men i år har jag ändrat på det. Superkul!
 
Så vad tänker jag göra nu? Just den här berättelsen kommer jag lägga på hyllan. Inte för att jag ogillar den, utan för att den mest var en kul grej under månaden. Nu skiftar jag fokus och återvänder till Piraternas dotter, som ska redigeras big time. Ska bli riktigt kul att återvända till den världen efter en paus.
 
Hur gick det för er andra?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela