Angelica Andersson

En skrivblogg

NaNo update och Twitter [NaNo 17]

Publicerad 2017-11-05 09:34:00 i NaNoWriMo,

Så vi är på dag fem av NaNoWriMo och trots att jag ligger lite efter är jag sjukt peppad. Är övertygad om att hinna ikapp igen idag. Har några väldigt roliga scener framför mig idag som jag verkligen ser fram emot att skriva. Just nu ser läget ut såhär för min del:
 
 
Dagens mål är att nå 8333 ord, vilket jag definitvt kommer uppnå. Det hade varit trevligt att komma lite längre än så, men där har vi minimum-målet för dagen. Word sprintsen på Twitter kommer helt klart hjälpa mig. Appropå dessa sprints de håller på Twitter bestämde jag mig för att skapa ett konto, mest för att kunna delta och dela med mig av antal skrivna ord i sprintsen. Men även att utanför NaNo ha kontot kopplat till bloggen. Så låter det kul får ni gärna följa mig. Det hade varit så kul att prata med fler som gör NaNo på Twitter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela