Angelica Andersson

En skrivblogg

Vad jag läste i Februari, Mars & April 2018

Publicerad 2018-04-30 21:19:00 i Läsning,

Hade ju tänkt uppdatera er på min läsning i slutet av varje månad, men har liksom glömt av det lite. Så vi klumpar väl helt enkelt ihop de månader jag missat, så kör vi förhoppningsvis månadsvis igen framöver.
 
Februari:
 
   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Antal lästa böcker: 6
Fysiska böcker: -
E-böcker: -
Ljudböcker: 6
Bästa boken: Tror det får bli Satans fotspår
 
Mars:
 
  
 
 
 
 
 
 
Antal lästa böcker: 3
Fysiska böcker: 1
E-böcker: 1
Ljudböcker: 1
Bästa boken: Ex games, även om ingen av böckerna var superbra
 
April:
 
  
 
 
 
 
 
 
Antal lästa böcker: 3
Fysiska böcker: -
E-böcker: -
Ljudböcker: 3
Bästa boken: Ditt liv och mitt. Väldigt intressant bok!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela