Angelica Andersson

En skrivblogg

Sista delen

Publicerad 2018-02-26 11:19:00 i Piraternas Dotter, Redigering,

 
Tillbaka till planeringen av Piraternas Dotter. För tusende gången känns det som. Har knappt rört eller tänkt på boken under säkert en månad. Not good. Men nu kör vi igen. Planeringen av sista delen är kvar och jag har kommit en god bit på vägen idag. Känns bra. Är fortfarande lite osäker på hur jag vill att berättelsen ska sluta, men det får jag upptäcka när jag kommer dit helt enkelt. Får testa vad som funkar. Någon gång ska det väl bli en bok av den här berättelsen tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela