Angelica Andersson

En skrivblogg

Återvända till äldre manus

Publicerad 2017-04-09 14:38:00 i Diverse,

Igår satte jag mig och började läsa igenom ett manus jag skrev under NaNoWriMo 2013. Jag har knappt skänkt den berättelsen en tanke sedan dess, men det var så himla roligt att återvända till den igen. Karaktärerna som jag tycker så himla mycket om. En historia som faktiskt inte var helt värdelös ändå. Ofärdig och i stora behov av redigering, ja. Men jag satt trots det och fnissade lite åt det jag skrivit för över tre år sedan. Det känns ju ändå bra. Får kanske ta och slutföra den där boken när mitt nuvarande projekt är färdigt?
 
Brukar ni återvända till de där manusen som mest samlar damm på hårddisken?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela