Angelica Andersson

En skrivblogg

Mål: Maj-Juni 2017

Publicerad 2017-04-30 11:29:00 i Mål,

Jag känner att jag skulle vilja börja sätta upp lite mål kopplat till skrivandet. Som ni kanske märker här på bloggen är det inte mycket som händer för tillfället och det vill jag ändra på! Tänkte testa en period på två månader för varje omgång med mål, får se hur det fungerar för mig. Så vi kör väl igång direkt med första omgången nu i maj och juni!
 
Mål - Maj & Juni 2017:
* Göra en ordentlig plan för första redigeringen av Piraternas Dotter.
* Redigera ett kapitel i veckan.
* Blogga minst en gång i veckan.
 
Tror det får räcka så den här första gången. Återkopplar i slutet av juni och kommer då förhoppningsvis fortsätta med några nya mål.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela