Angelica Andersson

En skrivblogg

Tipsa om skrivbloggar

Publicerad 2017-04-22 11:36:00 i Diverse,

Få saker inspirerar mig som andra skrivbloggar. Men det är en djungel där ute och jag tycker det är lite svårt att hitta dem. Så därför får ni väldigt gärna tipsa om de bloggar ni gillar. Er egen eller någon annars, det spelar ingen roll. Jag tenderar att gilla när det i stort sett är en renodlad skrivblogg, men även om du skriver om annat så tar jag mig gärna en titt ändå!
 
De skriv/författarbloggar jag redan följer (och som jag verkligen rekommenderar) är:
 
Charlotte Cederlund
Debutantbloggen
Kim M. Kimselius
Christina Schiller
Lainey Kress
 
Superbra bloggar, men jag vill hitta fler. Så tipsa, tipsa, tipsa i kommentarsfältet!
 

Kommentarer

Postat av: Kim M Kimselius

Publicerad 2017-04-23 08:20:30

Tack för att du tipsar om min blogg. Och tack för din fina kommentar på min blogg.
Kram Kim :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela