Angelica Andersson

En skrivblogg

Välkommen till bloggen

Publicerad 2017-02-12 16:06:00 i Diverse,

Då var det dags för bloggens första inlägg! En presentation är väl på sin plats. Jag heter Angelica, 25-årig skåning som älskar allt vad böcker heter. Jag har faktiskt bloggat om just böcker de senaste fem och ett halvt åren på Biblioteket. Väldigt roligt, men jag kände ändå att jag ville styra fokuset från läsning till skrivande. För det är trots allt skrivande som fyller mina tankar non stop. Jag har skrivit lite grann om det på min gamla blogg, men tycker att det ska få ta större plats. Så mina tankar om skrivande får helt enkelt en egen blogg, här.
 
Jag har inte riktigt tänkt ut exakt vad bloggen kommer innehålla. Det får växa fram lite eftersom. Men det kommer vara ett visst fokus på egenutgivning, någonting jag tycker är väldigt spännande. I nästa inlägg kommer jag presentera projektet jag håller på med just nu. Vad det handlar om, var jag befinner mig i processen. Sådana saker! Hoppas ni kommer tycka om det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela