Angelica Andersson

En skrivblogg

Skriv- och läsmål 2018

Publicerad 2018-01-01 15:57:33 i Mål,

Gott nytt år!
 
Efter en mycket trevlig nyårsafton har jag och sambon mest sovit hela dagen idag. Så när jag ändå inte får någonting produktivt gjort tänkte jag dela med mig av några mål jag har inför det nya året. De är inte många, men ganska stora.
 
För mitt skrivande har jag egentligen bara två mål:
* Under 2018 vill jag färdigställa Piraternas Dotter. Omskrivningar och redigering. Samarbete med lektör och få klart ett omslag. Allt sådant som hör till en färdig bok.
* Som en följd av det vill jag sedan publicera Piraternas Dotter.
 
Läsningen sedan:
* För min Goodreads reading challenge har jag satt 60 böcker som mitt mål. Jag hade samma siffra för 2017, vilket jag klarade på håret.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Angelica Andersson

En blogg om skrivande. En skrivblogg. Jag heter Angelica, 26 år gammal skåning som helst hade skrivit dagarna långa. Och här kommer jag skriva om mina berättelser. Om mitt tvivel och mitt hopp. Mina drömmar och sådant som hör skrivandet till. Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela